Monday, November 3, 2008

datelines, meetings..uwaaa!

arinih aku ada dateline kene submit BOE report utk senate dgn ADC meeting! tapi sampai arinih report nya masih tak sampai2 lagi,,so camna aku nak buat minute ni beb?? aihh ...nasib2...dept lain yg tak cukup staff, aku lak yg kene terima kesan dia,,huuu,,ni la dia...nasib jadik Faculty AD ni
pagi2 tadi si amoi cynthia dah bg reminder utk submit report tu by harini,,tapi aku reply je ckp report nya tak sampai2 then submission akan a bit delaylah,,nasibla,,
kol 10.00 am ni kang ada FBM faculty board meeting lak,,,sah aku taknak attend,nasib baikla meeting tu bukan aku yg secretary kan..pastuh kol 12 noon ada makan2 lak--farewel lunch for those lecturers yg resigned..pastuh kol 2.30 pm lak ada meeting dgn FMD-
uwaaaa!! peninn....!

No comments: