Tuesday, October 21, 2008

sehari dua ni...

salam,
before i start blogging, firstly, aku ni tgh bosan tau,,tak tau apa yg tak kene dgn aku sehari 2 ni, aku asik mcm takde mood je nak buat keje kat ofis,,,aarghhhh,, bosannya keje!
a few days back, during weekends, my life was quite hectic ,,,dgn open house invitation nya, dgn raya port luck tgh mlmnya,, nak tgk tv mmg tak sempat la,apatah nak wat maintain taman kat umah,, yg aku sempat buat utk diri aku ialah, jogging pd sabtu pagi tu...
so, berbalik pd citer kebosanan aku kat ofis ni,,aku tak tau apa penyakit ntah dgn aku ni,kat umah aku cam rajin satu mcm, tp bila kat ofis, aku mcm takde mood dgn keje,,ntah,,,kat ofis ni kdg ada satu tahap aku rasa menyampah tgk "orang2" kat sini..tak semuala ok,,ada la sorang tu,,..aku cam takleh dgr sora dia kot..cam alergic satu mcm la...kalau dia takde kat ofis,,,wahhh rasa cam semangattnya nak keje...
iskk,,tapi takkanlaa selama nak keje kat sini aku kene pk psl "orang" tu je kan? yer tak?? oleh itu,,,aku nak stop kat sini dulu,,,aku mesti fokus pd keje aku,,mesti,,,!

till then,
salam~

No comments: