Friday, November 7, 2008

umar demam

7/11/2008 5 ptg petang semalam bawak umar gi clinic kat sek. 4 tambahan sbb badan dia panas,actually pagi masa nak gi school umar dah mintak dok taska je, dia cakap taknak pi school, so harini aku keje separuh hari,baby jaga umar dari pagi samapi tghari, then aku lak jaga umar...alhamdulillah,,masa aku balik tu umar tgh main ps2, tapi badan dia still agak panas la... harapnya esok umar sihat, coz doctor kata kalau umar still demam kene check darah pula, sbb takut denggi. 10/11/2008 4.28 pm pagi semalam umar still demam,,badan still panas,dah masuk 4 hari umar demam so we all bawak umar pi jumpa doctor kat KPMC lak,, temperature badan umar 38.3 degree takder tanda rashes ke apa so doctor tak buat blood test..doctor just bg antibiotik kuat sket.. pagi tadi sarah pula demam..so arini aku ambik MC due to period pain + sarah pon tak berapa sihat...temperature badan dia 38 degrees,,confirm demam though dah makan ubat demam before jumpa doctor. tapi la ni both of them nampak ok,,esp umar,,hehe buktinya kat video yg aku paste ni,,,ni baru je aku record sat tadi..huhu

No comments: