Sunday, March 8, 2009

Im at week 13 ! day 1 @ rantau panjang

hahaha akhirnya kitaorg jadik ikut rombongan minang di Rantau Panjang ,ngeh3x
actually plan asal taknak pegi sbbnya dgn keadaan kesihatan aku yg tak brp ok lagi,,
tapi jumaat lepas aku dgn faiz mcm berkira2 nak pegi jugak,,rasa cam rugi lak tak ikut, sbb kitaorg tak penah sampai rantau panjang lagi,;P

semalam kitaorg start bertolak dr umah kol 7.30 pagi, janji jumpa mak ayah & ajib kat RnR genting,kitaorg palig awal sampai kat rnr tu,,bekfast siap semua.
dlm kol 10 barula bertolak dr RnR genting, coz ajib dgn mak ayah lambat sikit sampai,
so far along the journey aku ok,,except lepas lunch kat rnr gua musang aku dah start rasa sakit paler, & mual sikit,,,asik dok sapu minyak angin je la

sampai rantau panjang dlm kol 6, lewat sejam dr plan asal, sbb ada sangkut kat jam masa nak heading dr kuala krai ke kota bharu...huhu,,anyway dah selamat sampai okla

malam td semua pi dinner kat umah myra (bakal tunng ajib), parents dia invite mkn mlm,,aku je tak join sbb as usual mlm2 mmg aku kene tido je.

ok,nati aku update lagi..pagi ni plan nak gi soping2 kat rantau panjang, pas zuhur kang baru gi minang ;P

No comments: