Friday, March 20, 2009

hari ni wa cuti



elo,, today aku on leave,,saja je,,nak rest sikit..ingat taknak anta sarah umar taska,,tp faiz ckp better hantar,," u tuh bukan larat jaga budak,tgh preggy ni..."
hmm so pagi2 tadi ikut schedule biasa ,anta derang pi taska..

pg tadi baby gi buat keter,,dia dah janji dgn pomen keter kat balakong tu,arinih nak pasang skirt,spoiler kat belakang (sarah panggil tanduk,,kekek)arituh sarah tanya mana tanduk keter ayah? hoohohoh.keleka sarah...+ dia boleh perasan lak tu ayah dia dah buka spoiler kat belakang tu...

pastuh keter aku (satria) pon dah dpt approval dr puspakom,,arituh pi tukaq enjin..upgarde ke enjin mivec ..hehe...memula arituh tukar kaler, dr biru dah jadik panda...tambah spoiler kasik garang sket...pastuh tukar enjin mivec..pastuh tukar rim..huhuu,,opss gambar nantila aku tepek..

plannya tadi nak gi watson/gurdian nak beli brg,tp tula,,asik cam malas je,,,isk asik malas2 je skang ni la...

esok our plan lak nak pi belon fiesta kat putrajaya,,sure ramaila manusia esok nak tgk belon tu...hopefully cuaca takla panas sgt....dgn keadaan aku yg cepat letih & mabuk ni...amin...

tu gamba kat atas aku ambik 2 hari lepas,. ;)

2 comments:

Nazuha said...

adeef pegi tgk belon hari ahad. balik singgah umah tok mama.

ramaaaiii sgt org. tp adeef sgt excited! dah balik umah pon dok melangut2 tgk langit.. kot2 nampak belon.. :)

lina faiz said...

kita org singgah smalam (ahad) lepas gi alamanda,,,masa tu noon la,,,punyalaa panas terik & crowded..pastuh belon show lak kol 5.45,,aiseh man sila bajet masa rupannya,,terus balik.pening tgk reramai tu..huhuu , hopefully next year ada lagilaa