Tuesday, December 9, 2008

kenduri kahwin kat sitiawan





cam dah lama je aku tak update blog ni..
sabtu (6 Dec) baru ni kitaorang gi setiawan, perak..,ada kenduri kawen member aku, Adha.
Adha ni member masa keje kat OUM dulu. actually aku ni bukanlah the type yg suka sangat gi kenduri kendara kahwin ni..but for certain case baru aku gi..cthnnya cam kes Adha ni since she's one of my best buddy, so aku dah nekad aku nak pegi,balik ari pon balik arilah, lagipon sitiawan taklah jauh mana..pegi balik hari pon ok...
plan asal nak bertolak dr umah kol 10.30 am, dr 10.30 pagi jadik 11.15 pagi..hehe, yerla,bgn pagi pon dah kol 8 mana tak lari timing..
masuk exit hiway dah 12 tghari gitu...dgn lusannya nak raya haji,..so mmg sah la hiway keter byk,,..budak2 hmm jgn cakapla,,rutin biasa sarah & umar kalau dalam keter mmg tak tau diam, esp umar dgn suara loud speaker dia..,sabar jela, dah anak2, nak wat camne,,budak2 la katakan..
kitaorg ambik exit ke bidor..so dr bidor nak ke sitiawan tu dlm satu jam gakla...saau je yg tak suka kalau ikut jalan dalam ni,...kene follow lori..aduh,,lepas dapat potong satu, muncul satu lagi kat depan,,huuuu ..
umah pengantin ni actually sebelum sitiawan..kat kg teluk pulai,from the main road it self nak ke umah adha adala dlm 2-3 km gak..kitaorang sampai pun dah hampir kol 4 ptg camtu...pheww,,sempat gak...hehe,,
sari murni pon ada...tapi lupalak nak ambik gmbr dgn sari...pastuh since we all sampai dah penghujung kenduri, dapatla borak2 dgn adha,sempat lagi bergosip tu..hehe..nila kelebihan nya kalau gi kenduri time ujung tu2,hihi,,dapatla borak
balik tu we all balik ikut kuala selangor lak,...dinner pon kat kuala selangor..kat depan masjid besar tu...

No comments: